Дранковський Олександр ЕдуардовичDrankovskyi Oleksandr Eduardovych2021-07-232021-07-232021Дранковський, О. Е. Соціальна адаптація,соціалізація та соціалізованость учнів з особливими освітніми потребами до освітнього середовища закладу загальної середньої освіти [Текст] / О. Е. Дранковський // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 151–156.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11134У статті висвітлена ідея рівного доступу всіх дітей до середньої освіти. Інклюзивна освіта – це процес навчання дітей з особливими освітніми проблемами. Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами.The article highlights the idea of equal access of all children to secondary education. Inclusive education is a process of educational development that provides access to education for children with special needs. Inclusive education is based on the study of the potential and peculiarities of the child’s development.ukучень з особливими освітніми потребамиадаптаціясоціалізаціясоціалізованістькомпетентністьstudent with special educational needsadaptationsocializationsocializationcompetenceСоціальна адаптація,соціалізація та соціалізованость учнів з особливими освітніми потребами до освітнього середовища закладу загальної середньої освітиSocial Adaptation, Socialization and Socialization of Students with Special Educational Needs to the Educational Environment of the InstitutionArticle