Барнінець О. В.Barninets O. V.2018-01-222018-01-222012Барнінець, О. В. Ретроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історії [Текст] / О. В. Барнінець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 113–123.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3702У статті визначено умови організаці'іта проведення ретроспективних ігор на уроках історії, алгоритм їх запровадження на основі збільшення складності та потенційні можливості у формуванні історичних компетентностей.The article defines the conditions of organizing and realization retrospective games at history lessons, gives the algorithm of their applying on the basis of increasing the difficulty and the potential possibilities of retrospective games in forming historical competences.ukретроспективні ігрипредметні компетентностіпізнавальні задачілогічні та проблемні завданнятеатралізована виставатеатралізована грапроблемно-дискусійна граretrospective gameshistorical competencescognitive taskslogical and problematic taskstheatre playdramatized gametask-debate gameРетроспективні ігри як засіб формування предметних компетентностей учнів на уроках історіїRetrospective Games as Means of Forming Pupils' Subject Competences at History LessonsArticle