Гусєва Ніна ОлександрівнаHusieva Nina Oleksandrivna2024-09-252024-09-252015Гусєва Н. Специфіка організації корекційної допомоги дітям із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії [Текст] / Н. Гусєва // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали ІV Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (3 квітня 2015 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2015. – С. 21–24.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15555У статті розглядається специфіка організації корекційної допомоги дітям, які мають затримку психічного розвитку. Акцентується увага на можливостях дітей даної категорії виховуватися та навчатися за даним принципом у групах компенсуючого типу для дітей з вадами мовлення масових дошкільних закладів.The article discusses the possibility of correction of inclusive education model in the context of working with children with mental retardation. Focuses on the possibilities of children in this category to educate and train for this principle in groups compensating for children with speech disorders mass preschools.ukінтеграціяінклюзивна освітакорекційна допомогазатримка психіч- ного розвиткузагальноосвітній навчальний закладintegrationinclusive educationcorrectional caremental retardationgeneral education institutionСпецифіка організації корекційної допомоги дітям із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзіїThe Specifics of the Organization of Correctional Assistance to Children with Mental Retardation in Conditions of InclusionArticle