Гайворонська Олена ОлександрівнаHaivoronska Olena Oleksandrivna2017-01-032017-01-032011Гайворонська, О. О. Людина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологій [Текст] / О. О. Гайворонська // Філософія науки: традиції та інновації : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: В. М. Вандишев, М. О. Качуровський, В. А. Косяк та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2011. – № 2 (4). – С. 178–184.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/751У статті розкрито зміст освітніх процесів ХХІ століття; висвітлено вплив технологій навчання на розвиток особистості; визначено місце людини в системі освітніх інноваційних технологій, їх усебічний вплив на суб’єкта освіти під час використання в навчально-виховному процесі.The article exposes the contents of educational processes of the XXI century, highlighted the impact of learning technologies for personal development, and determined man's place in the education of innovative technologies and their impact on the subject of comprehensive education in the use of the educational process.ukтехнологіяtechnologyінноваційні технологіїinnovative technologyвальдорфська школаWaldorf SchoolДальтон-підхідDalton-approachмодульно-розвивальне навчанняmodular and developmental educationінтерактивні технологіїinteractive technologyЛюдина як суб’єкт впливу інноваційних освітніх технологійMan as an Impact of Innovative Educational TechnologiesArticle