Москаленко ОленаMoskalenko OlenaSkrypnyk OleksandrСкрипник Олександр2020-12-152020-12-152020Moskalenko, O. Experimental Verification of the Efficiency of the Structural Functional Model of Formation of Personal-Professional Image of Future Choreography Teachers [Text] / O. Moskalenko, O. Skrypnyk // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. А. Біда та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – № 3–4 (97/98). – С. 276–290. – DOI: 10.24139/2312-5993/2020.03-04/276-290.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9549In the article the author analyzes experimental verification of the effectiveness of the structural-functional model of the formation of personal and professional image of future teachers of choreography in the process of professional training. The author considers professional image of a future choreography teacher as a holistic image of a teacher, which is a harmonious combination of his/her unique external and internal and personal professional qualities, life positions, professional knowledge and choreographic skills, which emphasize the unique personality of the future teacher and have a significant impact on the professional functions in the field of choreography. Indicators and criteria for the formation of the professional image of the future teacher of choreography are determined.У статті автор аналізує експериментальну перевірку дієвості структурно-функціональної моделі формування особистісно-професійного іміджу майбутніх учителів хореографії в процесі фахової підготовки. Професійний імідж майбутнього вчителя хореографії автор розглядає як цілісний образ педагога, який є гармонійним поєднанням його унікальних зовнішньо-внутрішніх та особистісно-професійних якостей, життєвих позицій, фахових знань і хореографічної майстерності, які підкреслюють неповторну індивідуальність особистості майбутнього вчителя та справляють суттєвий вплив на реалізацію його професійних функцій у галузі хореографії. Визначено показники та критерії сформованості професійного іміджу майбутнього вчителя хореографії. Результати реалізації запропонованих педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійного іміджу майбутніх викладачів хореографії у процесі формувального етапу експерименту підтвердили гіпотезу дисертації про ефективність їх впливу. Статистично значуща невідповідність показників формування професійного іміджу майбутніх учителів хореографії з ЕГ на контрольному етапі експерименту засвідчила доцільність подальшого впровадження розроблених заходів у підготовці майбутніх учителів хореографії. Використовуючи тест χ2 Пірсона та Z-тест, доведено, що в ЕГ результати формувального етапу експерименту вищі, ніж у КГ – на рівні значущості 0,05 для всіх критеріїв формування професійного іміджу майбутніх викладачів хореографії в процесі професійної підготовки: індивідуально-аксіологічний, професійно-педагогічний та зовнішньо-поведінковий.enprofessional imagefuture choreography teacherlevelsindicators and criteria of formationexperimental verificationпрофесійний іміджмайбутній учитель хореографіїрівніпоказники та критерії сформованостіекспериментальна перевіркаExperimental Verification of the Efficiency of the Structural Functional Model of Formation of Personal-Professional Image of Future Choreography TeachersЕкспериментальна перевірка дієвості структурно-функціональної моделі формування особистісно-професійного іміджу майбутніх учителів хореографії в процесі фахової підготовкиArticle0000-0003-3182-68010000-0001-5417-895310.24139/2312-5993/2020.03-04/276-290