Чашечникова Ольга СерафимівнаChashechnikova Olha SerafymivnaКолесник Євгенія АнатоліївнаKolesnyk Yevheniia Anatoliivna2018-11-072018-11-072016Чашечникова, О. С. Навчання елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентів [Текст] / О. С. Чашечникова, Є. А. Колесник // Актуальні питання природничо-математичної освіти : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [голова редкол. О. С. Чашечникова ; редкол.: В. Г. Бевз, Н. В. Бровка, В. Ватсон та ін.]. – Суми : [СумДПУ ім. А. С. Макаренка], 2016. – Вип. 7/8. – С. 120–128.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5693У статті розглянуто проблему розвитку творчого мислення студентів педагогічних університетів у процесі навчання елементарної математики. Адаптована і доповнена система рис творчого мислення, які доцільно розвивати в процесі навчання елементарної математики з орієнтацією на майбутню професійну діяльність вчителя математики (нестандартність, дивергентність, евристичність, ефективність мислення, творча активність доповнені комунікативним компонентом творчого мислення, який полягає не лише в умінні пояснити теоретичний матеріал, зорієнтувати учнів у процесі розв ’язування творчої задачі, але і у володінні здатністю передавати власний емоційний стан зацікавленості творчим завдання іншим учасникам освітнього процесу). Описано елементи методичної системи навчання елементарної математики студентів педагогічних університетів, спрямованої на вирішення взаємопов ’язаних проблем: розвиток творчого мислення майбутніх вчителів математики та формування готовності до розвитку творчого мислення школярів у подальшій професійній діяльності. Адаптовані в контексті дослідження блоки створення творчого середовища.The article is about the problem of development of students’ creative thinking in teaching elementary mathematics. The system of creative thinking features, that advisable to develop in the process of learning elementary mathematics with a focus on the future professional activity of mathematics teachers, are adapted and expanded. Non-standard, divergence, heuristic, efficiency of the thinking, creative activity supplemented by communicative component of the creative thinking, which is not only in the ability to explain the theoretical material, to orient the students in the process of creative problem solving, but also in having the ability to transmit their own emotional interest of the creative tasks to other participants in the educational process. The elements of methodical system of teaching of elementary mathematics students of pedagogical universities that address on solving of interrelated issues: the development of creative thinking of the future mathematics teachers and the formation of the readiness for the development of creative students’ thinking in the future professional activity, are described. The units of the creation of a creative environment in the process of training of the future mathematics teachers are adapted in the context of the research.ukнавчання елементарної математикитворче мисленнякомунікативний компонент творчого мисленнямайбутній учитель математикизавдання-мотиваториteaching elementary mathematicscreative thinkingcommunicative component of creative thinkingfuture math teachertasks-motivatorsНавчання елементарної математики як один із шляхів розвитку творчого мислення студентівThe Teaching of Elementary Mathematics as One of the Ways of Development of Creative Students’ ThinkingArticle