Петренко Світлана ВіталіївнаPetrenko Svitlana VitaliivnaНестеренко І. О.Nesterenko I. O.2017-09-142017-09-142013Петренко, С. В. Аксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометрії [Текст] / С. В. Петренко, І. О. Нестеренко // Фізико-математична освіта : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, СумДПУ імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; редкол.: Ф. М. Лиман, С. П. Ращупкін, В. Ю. Сторіжко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – Вип. 1 (5). – С. 38–46.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2266У статті подано аналіз особливостей побудови шкільних підручників на аксіоматичній основі та обґрунтування необхідності формування вчителем математики в учнів уявлень про аксіоматичний метод в процесі навчання геометрії.The offered analysis of the characteristics of school textbooks in the axiomatic basis of generalization and the need to form a math teacher in the students' understanding of the axiomatic method in teaching geometry.ukгеометріяаксіомааксіоматичний методgeometryaxiomaxiomatic methodАксіоматичний підхід до вивчення шкільного курсу геометріїThe Axiomatic Approach to the Study of School GeometryArticle