Полупаненко О. Г.Polupanenko O. H.2018-12-222018-12-222010Полупаненко, О. Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Г. Полупаненко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 338–350.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6302У статті здійснено аналіз наукових джерел, що містять теоретичні відомості щодо шляхів розв'язання проблем професійної підготовки майбутніх учителів хімії. Розглянуто основні напрями модернізації педагогічної освіти, які сприяють переосмисленню функцій учителя, його основних умінь та вдосконалення навчального процесу шляхом упровадження сучасних технологій навчання.This article is devoted the analysis of scientific sources which contain theoretical know ledges about the ways of silvery problems of chemistry teachers professional training. Basic directions are examined modernizations of pedagogical education, which lead to changing of teacher functions, his basic abilities and to perfection of educational process by introduction of modern teaching technologies.ukпедагогічна освітатехнологія навчаннявчитель хіміїпрофесійна підготовкафункції вчителяпрофесійний потенціалпрофесійні компетенціїpedagogical formationtechnology of trainingteacher of chemistryvocational trainingfunctions of the teacherprofessional potentialprofessional the competenceПрофесійна підготовка майбутнього вчителя хімії як психолого-педагогічна проблемаFuture Teachers Training іn Chemistry Psychological аnd Educational ProblemsArticle