Захарова Валентина АнатоліївнаZakharova Valentyna AnatoliivnaБоюн Богдана АндріївнаBoiun Bohdana Andriivna2021-03-022021-03-022020Боюн, Б. А. Формування емоційно-ціннісного ставлення в учнів 5–7 класів у процесі вивчення української літератури [Текст] : магістер. робота / Б. А. Боюн ; науковий керівник В. А.Захарова. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. – 105 с.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10262У магістерські роботі проаналізовано поняття «емоційно-ціннісне ставлення» у психолого-педагогічних дослідженнях. Дипломна робота зосереджена на потенційних виховних можливостях уроку української літератури. У ході проведення педагогічного експерименту було створено авторський алгоритм формування емоційно-ціннісних ставлень в учнів, подано методичні рекомендації вчителю-словеснику та студенту-практиканту до їх формування у процесі вивчення української літератури.The master's thesis analyzes the concept of "emotional and value attitude" in psychological and pedagogical research. Thesis focuses on the potential educational opportunities of the lesson of Ukrainian literature. During the pedagogical experiment the author's algorithm of formation of emotional and value attitudes in pupils was created, methodical recommendations to the teacher-vocabulary and the student-trainee to their formation in the course of studying of the Ukrainian literature were given.ukемоційно-ціннісне ставленнявиховні можливості уроку української літературиалгоритм формування емоційно-ціннісних ставленьметодичні рекомендації до вивчення твору у 5–7 класахemotional and value attitudeeducational opportunities of the lesson of Ukrainian literaturealgorithm of formation of emotional and value attitudesmethodical recommendations for studying the work in 5–7 formsФормування емоційно-ціннісного ставлення в учнів 5–7 класів у процесі вивчення української літературиFormation of Emotional and Value Attitude of 5–7 Form in the Process of Studying Ukrainian LiteratureMasters