Фу СяоцзиFu Siaotszy2018-09-272018-09-272010Фу Сяоцзи До питання історичного становлення і розвитку концертмейстерського виконавства у професійній та народній творчості [Текст] / Фу Сяоцзи // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: [ А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 304–311.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5377У статті розкриті основні етапи історії становлення концертмейстерського виконавства. Розглянуто особливості концертмейстерського виконавства, які подані крізь призму основних функцій музиканта, що акомпанує та методики його підготовки, подані особливості концертмейстерства в музичній традиції Китаю.The concertmaster'scarrying out are exposed in the article. Consideration of features of the concertmaster's carrying out is conducted through the prism of basic functions of accompanying musician in one or another epoch and methods of his preparation. In the articles presented and features of concertmaster in musical tradition of China.ukансамблеве музикуванняконцертмейстерконцертмейстерська підготовкасумісна виконавська діяльністьband musicconcertmasterconcertmaster's preparationjointperformance activityДо питання історичного становлення і розвитку концертмейстерського виконавства у професійній та народній творчостіThe Basic Stages of History of Becoming of the ConcertmasterArticle