Синявіна Юлія АнатоліївнаSyniavina Yuliia Anatoliivna2024-07-152024-07-152024Синявіна Ю. Організаційні принципи програм рухової активності для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / Ю. Синявіна // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С.77–81.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15242Стаття розглядає проблему розробки програм рухової активності для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Окреслено особливості порушень, які можуть бути у дітей. Означено принципи, які варто враховувати при розробці програм рухової активності для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема: від простого до складного, багаторазове повторення, відмова від надто складних вправThe article considers the problem of developing motor activity programs for children with musculoskeletal disorders. Features of violations that children may have are outlined. The principles that should be taken into account when developing motor activity programs for children with musculoskeletal disorders are defined, in particular: from simple to complex, multiple repetitions, refusal of overly complex exercises.ukрухова активністьпрограма рухової активностіспеціальна освітапорушення опорно-рухового апаратузаклад спеціальної освітиmotor activitymotor activity programspecial educationmusculoskeletal disordersspecial education institutionОрганізаційні принципи програм рухової активності для дітей з порушеннями опорно-рухового апаратуOrganizational Principles of Physical Activity Programs Development for Children with Disorders of the Skeletalmuscular SystemArticle