Кукса Б. В.Kuksa B. V.2018-12-212018-12-212010Кукса, Б. В. Зміст взаємопов'язаного навчання монологічного мовлення і письма майбутніх учителів англійської мови [Текст] / Б. В. Кукса // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 5 (7). – С. 377–386.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/6285У статті визначено мету навчання майбутніх учителів англійської мови професійно спрямованого монологічного мовлення і письма. Охарактеризовано компоненти змісту навчання продуктивних видів мовленнєвої діяльності в умовах професійної підготовки майбутніх учителів.The aim of teaching of future teachers of English of the profession orient monologue and writing is determined. The components of the content of the productive speech activity in the conditions of the professional training of future teachers are characterized.ukзміст навчанняпрофесійно спрямований монологпрофесійно спрямоване письмоprofession oriented monologuecontent learningprofession oriented writingЗміст взаємопов'язаного навчання монологічного мовлення і письма майбутніх учителів англійської мовиContent of Learning of the Interconnected Teaching of the Monologue Speech and Writing of the Future Teachers of EnglishArticle