Титова Наталія МихайлівнаTytova Nataliia Mykhailivna2019-04-052019-04-052017Титова, Н. Формування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходу [Текст] / Н. Титова // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2018) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 7–8 грудня 2017 р., м. Суми : у 2-х частинах / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка та ін. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 80–81.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7105Стаття присвячена обґрунтуванню змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах на засадах компетентністного підходу. Проаналізовано зміст спеціальних фахових компетентностей педагогічних кадрів для професійних навчальних закладів. Охарактеризовані передумови формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до методичної діяльності в рамках дисципліни «Е-навчання».The article is devoted the ground of maintenance psychological and pedagogical preparations of teachers of vocational training in higher educational establishments on principles of competences approach. Maintenance of special professional competences of pedagogical shots is analysed for professional educational establishments. The described pre-conditions of forming of readiness offuture teachers of vocational training are to methodical activity within the framework of discipline of «E-studies».ukпсихолого-педагогічна підготовкапедагог професійного навчанняпрофесійна освітаpsychological and pedagogical preparationsprofessional educationteachers of vocational trainingФормування змісту психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання на засадах компетентністного підходуForming of Maintenance Psychological and Pedagogical Preparations of Teachers of Vocational Training on Principles of Competences ApproachArticle