Толстопятих Алла ВікторівнаTolstopiatykh Alla Viktorivna2018-10-252018-10-252017Толстопятих, А. В. Формування граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ на основі застосування наочності у корекційному процесі [Текст] / А. В. Толстопятих // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 154–157.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5645У статті розглядається проблема формування та вдосконалення граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ. Подано характеристику провідних видів наочності та розглянуто особливості її застосування у корекційному процесі з метою додаткової стимуляції ігрової та мовленнєвої активності, формування у дітей творчого продуктивного мовлення.The problem of the importance of development and improving the grammatical structure of speech in preschool children with RM. Posted leading characteristic species of clarity and discussed the importance of its use in the correction process in order to further stimulate speech and gaming activity, on developing children's creative productive language.ukграматична будова мовленнявдосконаленнямовленнєва активністьзагальне недорозвинення мовленнянаочні засобиgrammatical structure of speech improvementspeech activitygeneral underdevelopment of speechvisual aidsФормування граматичної будови мовлення у дошкільників із ЗНМ на основі застосування наочності у корекційному процесіFormation of the Grammatical Structure of Speech in Preschoolers with ZNM on the Basis of Application of Visibility in the Correction ProcessArticle