Садовенко С. М.Sadovenko S. M.2018-05-302018-05-302011Садовенко, С. М. Активні форми роботи як фактор формування світоглядних орієнтирів та духовності студентської молоді [Текст] / С. М. Садовенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 3 (13). – С. 254–265.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4878У статті піднімається питання про необхідність використання активних форм роботи із студентською молоддю, зокрема з майбутніми вчителями музики, які, на думку автора, допоможуть їм сприйняти культурний досвід у світовому вимірі, переосмислити надбання своєї етнічної культури, сформувати необхідні якості професійної компетенції та загальної ерудиції. Наголошується на тому, що саме активні форми роботи кристалізують світоглядні орієнтири індивідуума, які співвідносніз поняттям духовності.In the article motivation mechanisms that determine the direction of the technical university students' culturological training are considered, essence of interposition is revealed. The objectives of the culturological training are determined.ukактивні форми роботистудентська молодьтрадиційна народна культурасвітоглядні орієнтиримайбутні вчителі музикистудентська науково-практична конференціясимпозіуміндивідуумдуховністьсамоактуалізаціясизигіяtechnical universityculturological traininginterpositionobjectiveАктивні форми роботи як фактор формування світоглядних орієнтирів та духовності студентської молодіActive Forms of a Factor in Formation World View Goals and Spirituality Young StudentsArticle