Москалець Юлія АнатоліївнаMoskalets Yuliia Anatoliivna2021-07-232021-07-232021Москалець, Ю. А. Збагачення словника дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами народознавчої лексики [Текст] / Ю. А. Москалець // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 72–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11120У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми збагачення словника дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами народознавчої лексики. Охарактеризовано особливості формування лексики у дітей із затримкою психічного розвитку, напрями її розвитку. Акцентовано увагу на використанні народної творчості, зокрема загадок, прислів’їв, приказок та казок у напрямі збагачення словника та формування етнічно-мовної особистості.The article provides a theoretical analysis of the problem of enriching the vocabulary of preschool children with mental retardation by means of ethnographic vocabulary. Features of vocabulary formation in children with mental retardation, directions of its development are characterized. Emphasis is placed on the use of folk art, including riddles, proverbs, sayings and fairy tales in the direction of enriching vocabulary and forming an ethnic-linguistic personality.ukсловникнародознавча лексикадошкільники із затримкою психічного розвиткуdictionaryethnographic vocabularypreschoolers with mental retardationЗбагачення словника дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку засобами народознавчої лексикиEnrichment of the Vocabulary of Children of Preschool Age with Delay of Mental Development by Means of Ethnographic VocabularyArticle