Сбруєва Аліна АнатоліївнаSbruieva Alina Anatoliivna2018-01-092018-01-092000Сбруєва, А. А. Міжнародні дослідження якості знань: результати та методологічні підходи до їх оцінки / А. А. Сбруєва // Педагогічні науки. − Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2000. − С. 100−113.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3464У статті подано та проаналізовано основні результати Третього міжнародного дослідження якості знань з математики та природничих дисциплін (TIMMS), методологічні підходи, до аналізу результатів TIMMS, що застосовуються у країнах-учасницях.In the article the results of the Third International Mathematics and Science Study (TIMMS) and the methodological approaches to their Assessment are given and analyzed.ukякість знаньquality of knowledgeоцінка якості знаньassessment of the quality of knowledgeметодологічні підходиmethodological approachesміжнародні дослідження якості знаньinternational studies on the quality of knowledgeМіжнародні дослідження якості знань: результати та методологічні підходи до їх оцінкиThe International Investigations of the Quality of Education: the Results and the Methodology of the AssessmentArticle