Міронець Людмила ПетрівнаMironets Liudmyla Petrivna2018-08-312018-08-312011Міронець, Л. П. Комп'ютерні технології навчання як складові нових інформаційних технологій [Текст] / Л. П. Міронець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 299–306.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5192У статті здійснено аналіз тлумачення понять «інформаційні технології» та «комп'ютерні технології навчання». Виявлено спільні та відмінні ознаки цих технологій; розкрито структуру комп'ютерних технологій навчання. З'ясовано, що комп'ютерні технології навчання слід розглядати як складові сучасних інформаційних технологій.Article is devoted the analysis of concepts «information technology» and «computer technologies of training». During the analysis the general and distinctive signs of these technologies are found and is opened structure of computer technologies of training. It is defined that computer technologies of training should be considered as components of modern information technology.ukінформаційні технологіїкомп'ютерні технологіїкомп'ютеркомп'ютеризація навчаннязасоби навчанняпедагогічні програмні засобимультимедіаінтерактивна дошкаinformation technologycomputer technologiescomputercomputerization of trainingtutorialpedagogical softwaremultimediainteractive boardКомп'ютерні технології навчання як складові нових інформаційних технологійComputer Technologies of Training as Components of New Information TechnologyArticle