Колодка АннаKolodka AnnaБутенко Віта ГригорівнаButenko Vita Hryhorivna2023-06-132023-06-132023Колодка, А. Використання театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку [Текст] // А. Колодка, В. Бутенко // Дошкільна і початкова освіта: реалії та перспективи : збірник наукових статей студентів, магістрантів та молодих науковців. – Суми ФОП Цьома С. П., 2023. – С. 247−251.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13620У статті проаналізовано визначення сутності ключових понять дослідження «комунікація», «спілкування», «комунікативна компетентність»; досліджено потенціал театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку; встановлено позитивний вплив театралізованих ігор на основні психічні процеси дитини (мовлення, уява, увага, пам’ять).The article analyzes the definition of the essence of the key research concepts "communication", "communication", "communicative competence"; the potential of theatrical games in the formation of communicative competence of older preschool children was investigated; the positive influence of theatrical games on the child's main mental processes (speech, imagination, attention, memory) has been established.ukкомунікативна компетентністьтеатралізовані ігридіти старшого дошкільного вікуформуваннязасібcommunicative competencetheatrical gameschildren of older preschool ageformationmeansВикористання театралізованих ігор у формуванні комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного вікуThe Use of Theatrical Games in the Formation of Communicative Competence of Older Preschool ChildrenArticle