Головань M. C.Holovan M. S.2019-12-022019-12-022009Головань, М. С. Аналіз кредитних систем організації навчання [Текст] / М. С. Головань // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 274–286.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8164У статті проаналізованоя різні моделі кредитної організації навчального процесу та визначено шляхи вдосконалення існуючих кредитних систем. Розвиток кредитно-модульної системи організації навчання відбувається на основі поєднання властивостей накопичувальних кредитних систем, систем перезарахування кредитів, модульної технології навчання та компетентнісного підходу у процесі професійної підготовки фахівців.The different models of organization of educational process and the ways of improvement of the existent credit systems are analyses in this article. Development of the credit-module system of educational process’ organization is carried out on the basis of combination of properties of the accumulation credit systems, systems of transfer credits, module technology of teaching and competence approach in the process of specialists’ preparation.ukмоделі кредитної організаціїкредитно-модульна системамодульні технології навчаннякредитно-модульна компетентністьmodels of credit organizationcredit-module systemmodule technology of teachingcredit-module-competenceАналіз кредитних систем організації навчанняAnalysis of Credit Systems of Educational Process’ OrganizationArticle