Калюсенко Людмила ОлександрівнаKaliusenko Liudmyla Oleksandrivna2021-05-172021-05-172011Калюсенко, Л. О. Інтегровані заняття як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення математики [Текст] / Л. О. Калюсенко // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2011» / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми, 2011. – Ч. 1. – С. 49–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/10752Стаття присвячена застосуванню інтегративного підходу до навчання, що відкриває цілий ряд можливостей для різнобічного, нетрадиційного, практичного засвоєння набутих знань та підвищення інтересу учнів до вивчення математики.The article focuses on the application of the integrated approach to learning, which offers multiple options for comprehensive, alternative learning of the knowledge acquired and the increasing interest of students to study mathematics.ukінтеграціяінтегрований підхідміждисциплінарні зв’язкиintegrationintegrated approachinterdisciplinary connectionsІнтегровані заняття як засіб підвищення інтересу учнів до вивчення математикиIntegrated Lessons as a Means of Increasing Interest to Students Studying MathematicsArticle