Перерва Карина АльбертівнаPererva Karyna Albertivna2025-05-262025-05-262024Перерва К. Сучасний стан використання штучного інтелекту у маркетингу [Текст] / К. Перерва // Стан і перспективи сучасного туризму : матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених, (м. Суми, 27–28 листопада 2024 р.) : [присвячено 100-річчю Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка] / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: Ю. О. Лянной, О. Ю. Кудріна, М. О. Лянной та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2024. – С. 133–135.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/17040У роботі розглядається вплив новітніх технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ), інтернету речей (ІоТ), хмарних збережень даних і блокчейну, на сучасний ринок та суспільство. Робота підкреслює, що ШІ значно автоматизує пошукові процеси у маркетингових системах, підвищуючи їх ефективність та зменшуючи трудомісткість.The work examines the influence of the latest technologies, in particular artificial intelligence (AI), the Internet of Things (IoT), cloud data storage and blockchain, on the modern market and society. The work emphasizes that AI significantly automates search processes in marketing systems, increasing their efficiency and reducing labor intensity.ukштучний інтелектмаркетингсистема управлінняефективністьінформаційні технологіїartificial intelligencemarketingmanagement systemefficiencyinformation technologiesСучасний стан використання штучного інтелекту у маркетингуThe Current State of Artificial Intelligence in MarketingArticle