Тітаренко С. А.Titarenko S. A.Крамаренко Ю. І.Kramarenko Yu. I.2018-01-182018-01-182012Тітаренко, С. А. Педагогічні умови створення здоров'язбережувального середовища як складової іміджу дошкільного навчального закладу [Текст] / Тітаренко, Ю. І. Крамаренко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 192–200.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3643У статті розглянуто особливості організації здоров'язбережувального середовища в дошкільних навчальних закладах. Обґрунтовано основні педагогічні умови забезпечення здоров'язбережувального середовища як складової іміджу дошкільного навчального закладу.Features of healthsaving environment organizing of a preschool educational establishmenst are examined in the article. The basic pedagogical terms of providing healthsaving environment are exposed and constituent dements of a image of kindergarten are shown.ukдошкільний навчальний закладздоров'язбережувальне середовищепедагогічні умовиімідждіти дошкільного вікуфізичне вихованняздоров'язбережувальна освітаздоров'яpreschool educational establishmenthealthsaving environmentpedagogical termsimagepreschool childrenphysical educationhealthsaving educationПедагогічні умови створення здоров'язбережувального середовища як складової іміджу дошкільного навчального закладуPedagogical Terms of Creating the Healthsaving Environment as a Constituent Dement of Image of a Preschool Educational EstablishmentArticle