Косенко Юрій МиколайовичKosenko Yurii MykolaiovychПіючевська АннаPijuchevska Anna2023-10-112023-10-112023Піючевська А. Формування навичок порівняння у молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / А. Піючевська ; науковий керівник Ю. Косенко // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023. – Вип. 11, т. 2. – С. 153–157.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/13920У статті відзначено актуальність мисленнєвої діяльності для розвитку дітей із затримкою психічного розвитку. Наголошено на важливості у корекційноосвітньому процесі формування умінь порівнювати в учнів зазначеної категорії. Надано визначення поняттю «порівняння». Описано діагностичну методику та проведено констатувальне дослідження. Висвітлено показники рівня сформованості вмінь порівнювати у школярів молодшого шкільного віку із ЗПР на констатувальному та контрольному етапах дослідження.The article notes the relevance of thinking activity for the development of children with mental retardation. Emphasis is placed on the importance in the correctional and educational process of the formation of the ability to compare students of the specified category. The concept of «comparison» is defined. The diagnostic methodology is described and a confirmatory study is conducted. The indicators of the level of formation of the ability to compare in elementary school students with the ZPR at the ascertainment and control stages of the study are highlighted.ukмолодші школярізатримка психічного розвиткувміння порівнюватиконстатувальний та контрольний етапи дослідженняyounger schoolchildrendelay in mental developmentability to compareascertaining and control stages of researchФормування навичок порівняння у молодших школярів із затримкою психічного розвиткуFormation of Comparison Skills in Younger School Students with Delayed Mental DevelopmentArticle