Гевко О. І.Hevko O. I.2020-08-312020-08-312010Гевко, О. І. Використання форм і методів валеоекологічного виховання в урочний та позаурочний час у загальноосвітній школі [Текст] / О. І. Гевко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 150–157.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9140У статті проаналізовано сучасні психолого-педагогічні підходи до проблеми валеоекологічного виховання, виділено основні змістовні аспекти педагогічної діяльності по охороні здоров’я учнів, обґрунтовано валеологічні принципи.The article deals with modern aspect of psychological and pedagogical aspect to the problem of valeological upbringing. We define main aspects of pedagogical activity of pupils’ health protection. We analyze main valeological principals, features of people’s life and efficient ways of their learning.ukвалеологічне вихованняохорона здоров’я учніввалеологічні принципиvaleological upbringingvaleological principals of organization of educational processpupils’ health protectionВикористання форм і методів валеоекологічного виховання в урочний та позаурочний час у загальноосвітній школіUsing of Forms and Methods of Valeological Upbringing During and After the Classes in the Secondary SchoolArticle