Кнодель Л. В.Knodel L. V.2018-09-052018-09-052010Кнодель, Л. В. Інтеграція інформаційних технологій в освіту як одна з організаційно-педагогічних засад ефективного функціонування школи в США [Текст] / Л. В. Кнодель // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 8 (10). – С. 96–100.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5230У статті розглянуті питання інформатизації освіти США як процесу трансформації змісту, методів і організаційних форм навчальної роботи, що забезпечує ефективну соціалізацію школярів до життя в інформаційному суспільстві. Окреслено умови успішної інформатизації, висвітлено переваги інтеграції інформаційних технологій в освіту та наведено приклади програм навчання, інтегрованого з інформаційними технологіями.The article is devoted to the problems of the USA education informatization as the process of maintenance, methods and educational work organizational forms transformation which provides effective schoolchildren socialization to the life in the informative society. The conditions of successful informatization have been outlined, the advantages of information technologies integration in education have been found out and the examples of the training programs integrated with information technologies have been presented.ukінформатизація освіти СШАінформаційні технологіїорганізаційно-педагогічні засади функціонування школи в СШАUSA education informatization, information technologiesorganisation and pedagogical principles of the US school functioningІнтеграція інформаційних технологій в освіту як одна з організаційно-педагогічних засад ефективного функціонування школи в СШАIntegration of Information Technologies in Education as one of the Organizational-Pedagogical Bases of Effective School Functioning in the USAArticle