Лазарева К. С.Lazareva K. S.2018-05-232018-05-232011Лазарева, К. С. Педагогічні умови формування в учнів початкової школи запитальних умінь [Текст] / К. С. Лазарева // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 246–254.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4828У статті з'ясовано педагогічні умови застосування в евристичному навчанні діалогічної взаємодії для формування у молодших школярів умінь ставити змістовні запитання. На матеріалі освоєння описових знань виявлено дидактичні підходи до поступового опанування учнями запитальних умінь як важливого чинника їх пізнавальної активності.The pedagogical terms of application are determined in the heuristic teaching of dialogic co-operation for forming for the junior schoolchildren of abilities to ask basically questions. On material of mastering of descriptive knowledge the didactic approaches are determined to a gradual capture by students by interrogative abilities as an important factor of their cognitive activity.ukпедагогічні умовиевристичне навчаннядіалогічна взаємодіяописові знаннязапитальні вмінняпізнавальна активністьpedagogical termsheuristic teachingdialogic co-operationdescriptive knowledgeinterrogative abilitiescognitive activityПедагогічні умови формування в учнів початкової школи запитальних уміньPedagogical Terms of Forming Within the Junior Schoolchildren the Abilities to Set QuestionsArticle