Бурчак Л. В.Burchak L. V.2019-11-142019-11-142009Бурчак, Л. В. До проблеми розвитку дослідницької компетенції майбутніх учителів хімії в умовах профілізації навчання До проблеми розвитку дослідницької компетенції майбутніх учителів хімії в умовах профілізації навчання [Текст] / Л. В. Бурчак // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – С. 16–23.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7943У статті розглядається проблема розвитку дослідницької компетенції майбутніх учителів хімії в умовах профілізації навчання. Проаналізовані професійні компетенції вчителя профільної школи, визначена сутність понять «компетентність», «компетенція», «дослідницька компетенція», розглянуті етапи, форми та методи розвитку дослідницької компетенції майбутніх учителів хіміїIn the article the problem of development of research competence of the future teachers of Chemistry in the conditions of specializing the studies is examined. Analysed professional competence of the teacher of specialized school, certain essence of the concepts «competence», «personal skills», «research competence». Considered stages, forms and methods of development of research competence of the future teachers of Chemistry.ukдослідницька компетенціямайбутні учителі хіміїпрофілізація навчанняпрофесійні компетенції вчителякомпетентністькомпетенціяпрофільна школаresearch competencefuture teachers of Chemistryprofessional competence of the teacherspecialized schoolcompetencepersonal skillsДо проблеми розвитку дослідницької компетенції майбутніх учителів хімії в умовах профілізації навчанняThe Problem of Development of Research Competence of the Future Teachers of Chemistry in the Conditions of Specializing the StudiesArticle