Савінова Наталія ВолодимирівнаSavinova Nataliia Volodymyrivna2017-11-292017-11-292013Савінова, Н. В. Диференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. Макаренка [Текст] / Н. В. Савінова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 3 (29). – С. 206–216.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2972У статті автор, зосереджуючи увагу на педагогічних поглядах А. Макаренка та підсумовуючи методологічні підходи до проблеми корекції мовленнєвої діяльності в дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення, виділяє декілька основних: психологічний, педагогічний, психолінгвістичний, нейрофізіологічний. Автором визначено умови організації успішної та результативної системної диференційованої корекційно-розвивальної роботи з дітьми з тяжкими порушеннями мовлення та проблеми професійної фахової підготовки вчителів-логопедів у системі диференційованої логопедичної допомоги.In the article the author concentrates attention on pedagogical looks of A. Makarenko, sums up the methodological approaches to the correction of speech of children of preschool age with heavy allolalias, selecting a few approaches: psychological, pedagogical, psycholinguistic, neurophysiological. Conditions of a successful and efficient system organizing were defined, differentiated correctional-developing work with children with severe speech disorders. The author highlights the problems of training speech therapists in the system of differentiated speech therapy.ukпедагогічні погляди А. Макаренкадиференційована логопедична корекціятяжкі порушення мовленняпрофесійна майстерністьpedagogical looks of A. Makarenkodifferentiated speech therapy correctionheavy violations of speechprofessional skillДиференційована логопедична корекція в контексті педагогічної спадщини А. МакаренкаThe Differentiated Speech Therapy Correction in the Context of Pedagogical Heritage of A. MakarenkoArticle