Особливець О. Ю.Osoblyvets O. Yu.2019-11-292019-11-292009Особливець, О. Ю. Динаміка розвитку освітньої політики Великобританії в останній чверті XX – на початку XXI століття (перехід від ідей стандартизації до ідей персоналізації) [Текст] / О. Ю. Особливець // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 2. – С. 91–99.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8138У статті досліджено мотиви і шляхи здійснення освітніх реформ у Великобританії, що відбувалися в останній чверті XX – на початку XXI сторіччя. Проаналізовано причини, цілі, суперечності та проблеми освітніх реформаційних перетворень, здійснена характеристика передумов переходу до ідей персоналізації навчального процесу.The article is devoted to the research of the incentives and ways of educational reforms in Great Britain in the last quarter of the XX – the beginning of the XXI century. The reasons, the aims, the contradictions and the problems of educational transformations are analyzed and the prerequisites of the transition to the ideas of personalization are described.ukосвітня реформаперсоналізація навчального процесуглобалізаціяосвітня політикастандартизаціязагальноєвропейський освітній простірeducational reformspersonalization of educationglobalizationeducation policystandardizationEuropean educational spaceДинаміка розвитку освітньої політики Великобританії в останній чверті XX – на початку XXI століття (перехід від ідей стандартизації до ідей персоналізації)Dynamics of UK Educational Policy Development in the Last Quarter of XX – Beginning of XXI Century (Transition from Standardization's Ideas to Ideas of Personalization)Article