Деркачов Ю. А.Derkachov Yu. A.2018-05-232018-05-232011Деркачов, Ю. А. Використання проблемно-пошукових методів навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів із правознавства [Текст] / Ю. А. Деркачов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, О. В. Єременко, О. В. Михайличенко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 4–5 (14–15). – С. 274–279.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4832У статті розглянуто можливості ефективного використання проблемних методів навчання у процесі професійної та загальнокультурної підготовки майбутніх педагогів з метою гуманізації суспільно-економічних відносин, формування високоморальних життєвих орієнтирів особистості, рівень яких повинен забезпечити соціально-педагогічні потреби суспільства в умовах реалізації Національноїдоктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті.The article views the possibilities of the effective usage of the problematic methods of teaching-learning process of the professional and cultural preparing of the future teachers with the aim of humanization of the common economical relations, forming the high moral human values of the individuals, the level of providing the social-pedagogical needs of the society in the real conditions: The National Doctrine of the Development of the Education in Ukraine in the XXI century.ukпроблемно-пошукові методи навчанняактивізація інтелектуальної діяльностіінноваціїтворча самореалізаціямозковий штурмдискусіїкруглий стілігровіметодиproblematic-searching methods of learningactivization of the intellectual activitydiscussionsinnovationscreative self-developmentbrain-stormingrole-penal discussionrole-playing methodsВикористання проблемно-пошукових методів навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів із правознавстваUse of Problem-Searching Methods of Teaching in the Process of Professional Training of the Future Law TeachersArticle