Цьома Сергій ПетровичTsoma Serhii Petrovych2018-01-222018-01-222012Цьома, С. П. Поняття «здоровий спосіб життя» як педагогічний феномен [Текст] / С. П. Цьома // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №3 (21). – С. 59–66.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3693У збереженні і зміцненні здоров'я сьогодні велике значення має здоровий спосіб життя. Необхідним є розуміння складових здорового способу життя в сучасних соціальних умовах. Основні з них відображені в роботі. Викладено шляхи до здорового способу життя, їх вплив на організм на здоров'я людиниIn a maintenance and strengthening of health presently a large value is taken to the healthy way of life. Necessary is understanding of constituents of healthy way of life in modem social conditions. Basic of them found reflection in the work. Ways to the healthy life¬style, their influence on the organism of the person are expounded.ukздоров'яздоровий спосіб життяфактори здоров'яфізичне здоров'япсихічне здоров'ядуховне здоров'ясоціальне здоров'яhealthhealthy way of lifefactors of healthphysical healthpsychical healthspiritual healthsocial healthПоняття «здоровий спосіб життя» як педагогічний феноменConcept «Healthy Way of Life» as Pedagogical PhenomenonArticle