Коростіль Л. А.Korostil L. A.2019-10-162019-10-162008Коростіль, Л. А. Самоосвіта особистості як соціальне та педагогічне явище [Текст] / Л. А. Коростіль // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2008. – С. 138–146.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/7681У статті проаналізовано основні етапи становлення та розвитку поняття «самоосвіта особистості» як соціокультурного явища. Зроблено висновок про те, що самоосвіта є педагогічним явищем, яке модифікується в поняття «самоосвіта школяра».The fundamental stages of formation and development of the notion “personal selfeducation” as a socio-cultural phenomenon are analyzed in this article. It was concluded that the self-education is a pedagogical phenomenon, which can be modified into the notion “pupil’s self-education”.ukпоняттясамоосвіта особистостісоціокультурне явищесамоосвіта школяраnotionpersonal selfeducationsocio-cultural phenomenonpupil’s self-educationСамоосвіта особистості як соціальне та педагогічне явищеPersonal Self-Education as a Socio-Cultural and Pedagogical PhenomenonArticle