Успенська В. М.Uspenska V. M.2020-09-022020-09-022010Успенська, В. М. Здоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентності [Текст] / В. М. Успенська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 1 (3). – С. 442–452.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/9176У статті досліджено ключову освітню компетентність – здоров’язберігаючу. Здоров’язберігаюча компетентність вчителя основ здоров’я належить до його професійної компетентності і враховує різні аспекти діяльності – інтелектуальний (когнітивний), професійний (фаховий) і особистісний (суб’єктний).The article analyzes the key competence of education that is a health – preserving one. Health – preserving competence of the teacher of Health studies belongs to his professional competence and includes various aspects of teaching – intellectual (cognitive), professional (qualified) and personal (subjective).ukкомпетентністьключові компетентностіпрофесійна компетентністьздоров’язберігаюча компетентністьcompetencekey competencesprofessional competencehealth – preserving competenceЗдоров’язберігаюча компетентність учителя основ здоров’я як визначальна його професійної компетентностіHealth – Preserving Competence of the Teacher of Health Studies as a Key Point of His Professional CompetenceArticle