Гузь Інна БорисівнаHuz Inna Borysivna2021-07-232021-07-232021Гузь, І. Б. Художньо-продуктивна діяльність старших дошкільників зі зниженим зором [Текст] / І. Б. Гузь // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : збірник наукових праць. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2021. – Вип. 9, т. 2. – С. 126–133.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/11130У статті висвітлено питання впливу художньо-продуктивної діяльності на всебічний розвиток дошкільника зі зниженим зором. Проведено науковий аналіз ступеня розробки проблеми фахівцями. Указано, що художньо-продуктивна діяльність є основою загального розвитку дитини, впливає на розв’язання завдань усіх напрямів виховання. Конкретизовано, що корекційно-педагогічна робота полягає в тому, щоб навчити дітей з порушеннями зору бачити прекрасне в навколишньому.The article highlights the impact of artistic and productive activities on the comprehensive development of preschoolers with low vision. A scientific analysis of the degree of problem development by specialists has been carried out. It is indicated that artistic and productive activity is the basis of the general development of the child, influences the solution of problems of all directions of education. It is specified that the correctional and pedagogical work is to teach children with visual impairments to see the beautiful in the environment.ukхудожньо-продуктивна діяльністьстарші дошкільники зі зниженим зоромслабозорі дітивсебічний розвитокartistic and productive activitysenior preschoolers with low visionvisually impaired childrencomprehensive developmentХудожньо-продуктивна діяльність старших дошкільників зі зниженим зоромArtistic and Productive Activities of Senior Preschoolers with Reduced VisionArticle