Івашковський В. В.Ivashkovskyi V. V.2018-01-172018-01-172012Івашковський, В. В. Теоретико-методологічні засади здорового способу життя як визначна запорука виховання суб'єкта громадянського суспільства [Текст] / В. В. Івашковський // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – №1 (19). – С. 97–106.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/3624Серед основних стратегічних завдань реформування освіти в Україні для сучасної школи чільне місце посідають відродження та розбудова національної системи освіти як найважливішої ланки у вихованні свідомих громадян держави, формування освіченої творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров'я, відтворення й трансляція культури і духовності в усій різноманітності вітчизняних та світових зразків.Among fundamental strategical aim reformation education sn Ukraine principal place to occupy revival and development national system education how the most important group process training conscious citizen state, moulding cultured creative individuality, formation her corporal and ethical health, revival and relay culture and heart in alls variety domestic and worlds instance. Urgent problem present school am education coming citizen.ukздоровий спосіб життявихованнясуб'єктгромадянське суспільствоособисті властивостіготовністьмотиваціясамооцінкасамоаналізсамокритикаwholesome method lifeeducationsubjectcivil societyindividual peculiaritypreparednessmotivationitself assessmentitself analysisitself criticismТеоретико-методологічні засади здорового способу життя як визначна запорука виховання суб'єкта громадянського суспільстваTheoretical-Methodological Basis of Wholesome Form as to Specify Guaranty Training Subject of Civil SocietyArticle