Коляда ІгорKoliada IhorГаненко АртемHanenko Artem2022-12-282022-12-282020Коляда І. Формування уявлень про соціальні рухи та протести у 8 класі на прикладі теми «Козацькі повстання на українських землях наприкінці XVI cт.» [Текст] / І. Коляда, А. Ганенко // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2020. – № 1(8). – С. 220–226https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12711У статті аналізуються методичні проблеми використання художньої літератури, умовно-графічної наочності та дослідження історичної постатіна уроках історії України при вивченні теми «Козацькі повстаня кін. XVI ст.». В статті були використанні такі методичні прийоми, як: історико-біографічний портрет, літературно-художнього ілюстрування, комбінований методичний прийом використання художньої літератури, картосхеми і таблиціThe article analyzes the methodical problems of the use of fiction, conditionally graphic visualization and the study of historical figures in the lessons of Ukrainian history when studying the topic "Cossack Uprising of the Horse. 16th c. ». The methodical techniques were used in the article as: historical and biographical portrait, literary and artistic illustration, combined methodical method of using fiction, cartoons and tablesukісторичний портретісторичний романтаблицякартосхемакозацтвоСеверин Наливайкоhistorical portraithistorical noveltablemapcossacksSeverin NalivaykoФормування уявлень про соціальні рухи та протести у 8 класі на прикладі теми «Козацькі повстання на українських землях наприкінці XVI cт.»Formation of Ideas About Social Movements and Protests in the 8th Class on the Example of the Topic «Cossack Rebellion on Ukrainian Lands at the End XVI ct.»Article