Канівець М. В.Kanivets M. V.Михайличенко В. Є.Mykhailychenko V. Ye.2018-05-032018-05-032012Канівець, М. В. Я-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерів [Текст] / М. В. Канівець, В. Є. Михайличенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 6 (24). – С. 282–291.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4706У статті розглянута формуюча роль Я-концепції в процесі формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку та самовдосконалення особистісних якостей. Дано практичні рекомендації по її усвідомленню та використанню в навчальному процесі. Описані перспективи подальшого дослідження.The formative role of I self-concept in the process of formation of the willingness to professional and personal self-development of future engineers is considered. Authors give the practical recommendations for awareness and use of it in the learning process. The prospects for further research are described.ukя-концепціясаморозвитоксамосвідомістьсамопізнаннясамооцінкавпевненість у собірефлексіямотивація до успіхуself-conceptself-developmentself-awarenessself-knowledgeself¬esteemself-confidencereflectionmotivation to succeedЯ-концепція та її роль у професійно-особистісному саморозвитку майбутніх інженерівSelf-Concept and its Role in Professional and Personal Self-Development of Future EngineersArticle