Федорчук Лілія ПетрівнаFedorchuk Liliia PetrivnaРуденко Лілія МиколаївнаRudenko Liliia Mykolaivna2023-12-052023-12-052021Федорчук Л. Стан сформованості психолого-педагогічної компетентності у студентів медичного коледжу [Текст] / Л. Федорчук, Л. Руденко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали Х Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, 18 листопада 2021 року, м. Суми / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Навчально-науковий інститут фізичної культури ; [редкол.: Ю. О. Лянной, М. О. Лянной, А. А. Сбруєва та ін.]. – Суми : [ФОП Цьома С.П.], 2021. – С. 200–207.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/14109Автори розкривають проблематику необхідності формування психологопедагогічної компетентності у студентів медичного коледжу в процесі підготовки до професійної діяльності в інклюзивних закладах освіти. Згідно проведених досліджень, специфіка роботи в інклюзивних закладах освіти вимагає від медичної сестри наявності спеціальних професійних якостей. У статті представлено результати експериментального дослідження рівня сформованості показників психологопедагогічної компетентності студентів медичного коледжу (майбутніх медичних сестер). Зауважено, що у студентів медичного коледжу спостерігається низький рівень сформованості особистісного компоненту психолого-педагогічної компетентності. Виокремлено недостатній рівень розвитку емпатійних здібностей, небажання зближуватись із людьми, негнучкість, невміння контролювати емоції, низький рівень просоціальних установок, що може істотно вплинути на якість виконання професійних обов’язків.Author reveals a need of formation of psychological and pedagogical competence of medical college students in the process of preparation for professional activity in an inclusive educational institutions. According to research, the uniqueness of work in an inclusive education institutions requires a nurse with special professional knowledge. Article presents the results of anexperimental study describing the level of indicators formation of psychological and pedagogical competence of medical college students (future nurses). It is noted that medical college students have a low level of the personal component of psychological and pedagogical competence. Insufficient level of development of empathic abilities, unwillingness to get in contact with other people, inflexibility, inability to control emotions, low level of prosocial attitudes,are significantly affecting the quality of professional dutiesukпсихолого-педагогічна компетентністьінклюзивний заклад освітимедична сестрамотиваційний компоненткогнітивний компонентемоційно-вольовий компонентособистісний компонентpsychological and pedagogical competenceinclusive educational institutionnursemotivational componentcognitive componentemotional and volitional componentpersonal componentСтан сформованості психолого-педагогічної компетентності у студентів медичного коледжуThe State of Formation of Psychological and Pedagogical Competence Among Medical College StudentsArticle