Старєва А.Staryeva A.2023-01-182023-01-182016Старєва А. Концептуальна модель формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства в умовах ступеневої освіти [Текст] / А. Старєва // Теорія та методика навчання суспільних дисциплін : науково-педагогічний журнал / МОН України, СумДПУ імені А. С. Макаренка ; [за заг. ред. О. В. Михайличенко]. – Суми : СумДУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 3. – С. 73–76.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/12793Автор обґрунтував модель формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін в умовах ступеневої системи освіти відповідно до навчального плану, сучасних орієнтирів шкільного суспільствознавства, особливостей університетської освіти та особистісно- професійного розвитку педагога.The author explained the model of subject-methodical competence of the future teacher of social sciences in terms of level of education according to curriculum, school orientations of modern social science, the characteristics of university education and personal and professional development of teachers.ukпредметно-методична компетентністьмайбутній вчитель суспільствознавчих дисциплінступенева освітасистема методичного навчанняsubject-methodical competencefuture teachers of social sciencesmultistage education system methodical trainingКонцептуальна модель формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя суспільствознавства в умовах ступеневої освітиА Conceptual Model оf Subject-Methodical Competence оf Future Teachers іn Terms оf Social Level EducationArticle