Орєхова Л. ІOriekhova L. I2018-04-262018-04-262012Орєхова, Л. І. Мовленнєва культура як важливий чинник творчого розвитку педагога у дослідженнях вітчизняних лінгводидактів кінця XIX – початок XX століття [Текст] / Л. І. Орєхова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 169–179.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4669У статті розглядається модель мовнотворчої особистості вчителя в дослідженнях вітчизняних лінгводидактів. Зважаючи на публічність педагогічної професії, учитель школи й викладач вищого навчального закладу є носіями елітарної мовленнєвої культури, яка повинна бути зразком для учнів і мовленнєвим ідеалом у їх самостійній мовленнєвотворчій діяльності.The paper considers a model of language teachers in the creative personality studies of domestic lingvodidaktov. Given the public nature of teaching profession, school teacher and a teacher of higher educational institutions are the bearers of the elitist culture of speech, which should be a model for students and language in their ideal of an independent voice of creative activity.ukмовленнєва культуратворчий розвиток педагогариторична особистістьтворча самореелізаціяпедагогічний досвідspeech culturecreative development of the teacherrhetorical personalitycreative self-realizationteaching experienceМовленнєва культура як важливий чинник творчого розвитку педагога у дослідженнях вітчизняних лінгводидактів кінця XIX – початок XX століттяLanguage's Culture as an Important Indicator of Creative Teacher's Development in the Researches of Native Lingvo Didacters in the End of XIX And Beginning of XX CenturiesArticle