Єременко Ольга ВолодимирівнаYeremenko Olha Volodymyrivna2018-09-112018-09-112010Єременко, O. B. Консолідаційний підхід: сутність і перспективи в системі магістерської підготовки [Текст] / O. B. Єременко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, М. О. Лазарев [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 7 (9). – С. 42–51.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5280У статті актуалізовано проблему теоретико-методологічного забезпечення підготовки фахівців магістерського рівня в інститутах мистецтв педагогічних університетів та на музично-педагогічних факультетах, висвітлено сутність консолідаційного підходуяк теоретичноїоснови означеноїпідготовки.The problem of theoretic-methodological support for the specialists of master's level training in institutes of arts of pedagogical universities and at music-pedagogical departments is actualized, the essence of consolidation approach as a theoretic basis of the mentioned training is elucidated.ukфахівці магістерського рівняконсолідаційний підхідмузично- фаховийпедагогічно-практичнийнауково-дослідницький напрями підготовкиspecialists of master's levelconsolidation approachmusic-specializedpedagogic-practicalresearch directions of trainingКонсолідаційний підхід: сутність і перспективи в системі магістерської підготовкиConsolidation Approach: Essence and Prospects in the System of the Music-Pedagogical EducationArticle