Черкаська Л. П.Cherkaska L. P.2017-11-232017-11-232013Черкаська, Л. П. Корекція математичної підготовки учнів: дидактичні основи [Текст] / Л. П. Черкаська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Дж. Бішоп, О. В. Єременко та ін. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013. – № 2 (28). – С. 152–160.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/2896У статті розглянуто сутність процедури корекції знань і вмінь учнів, а також дидактичні основи її здійснення під час навчання математики, виокремлено та досліджено основні характеристики корекції математичної підготовки школярів, підкреслено необхідність комплексного підходу до їх практичної реалізації у навчальному процесі. Визначено основні функції корекції, важливі принципи її реалізації, види, форми, методи й засоби як дидактичні характеристики корекції результатів навчання математики учнів.The article considers different approaches to analysis and establishment of correcting nature of knowledge and students’ skills procedures, the interpretation of the term «correction» on the process of learning mathematics are given. The didactic basis of correction of mathematical training of students are selected. The analysis of the structure of the educational process revealed close links that exist between the control and evaluation and correction-regulatory milestones in organizational and semantic aspects, which caused the selection and studying of the basic characteristics of correcting process (the components of procedure, implementation stages, types, forms, methods and means of correction), need for an integrated approach to their implementation during students’ learning of mathematics is emphasized.ukкорекція математичної підготовкиконтроль результатів навчанняпроцес навчання математикидидактичні характеристикиcorrection of mathematical trainingmonitoring of learning resultsprocess of learning mathematicsdidactical characteristicsКорекція математичної підготовки учнів: дидактичні основиCorrection of Mathematical Preparation of Students’: Didactic BasesArticle