Лапченко Оксана ВікторівнаLapchenko Oksana ViktorivnaЗелінська-Любченко Катерина ОлександрівнаZelinska-Liubchenko Kateryna Oleksandrivna2018-10-242018-10-242017Лапченко, О. В. Подолання передумов дисграфії у дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва [Текст] / О. В. Лапченко, К. О. Зелінська-Любченко // Сучасні проблеми логопедії та реабілітації : матеріали VI Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції, (14 квітня 2017 р., м. Суми) / М-во освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка, Навчально-науковий ін-т фізичної культури, Кафедра логопедії ; Управління освіти і науки Сумської міської ради ; [редкол.: А. А. Сбруєва, Г. Ю. Ніколаї, В. С. Бугрій та ін.]. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2017. – С. 82–85.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5631У статті розглядається вплив засобів образотворчого мистецтва на мовленнєвий розвиток та попередження виникнення дисграфії у старшому дошкільному віці з урахуванням встановленого логопедичного висновку «дисграфія».The article discusses the influence of the fine arts in speech development and preventing the occurrence ofdysgraphia at preschool age taking into account the established logopedic conclusion «dysgraphia».ukпорушення письмадисграфіяписемне мовленняпроцес письмаобразотворче мистецтвоviolation lettersdysgraphiawritten speechprocess of writingvisual artsПодолання передумов дисграфії у дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтваOvercoming the Prerequisites for Dysgraphy in Children of the Older Preschool through Fine ArtsArticle