Король Олена МиколаївнаKorol Olena Mykolaivna2018-04-232018-04-232012Король, О. M. Диференційований підхід під час подання і перевірки навчального матеріалу за критерієм значущості [Текст] / О. M. Король // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 8 (26). – С. 274–281.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4621Стаття показує можливість здійснення диференціації щодо спеціалізації студентів за наявності різноспеціалізованих груп на єдиному потоці студентів при викладанні дисциплін комп'ютерної грамотності. Це може бути досягнуто завдяки введенню критерію, який підвищує якість подання знань і забезпечує об'єктивність перевірки навчального матеріалу під час тестування для виявлення рівня професійної відповідності.The article demonstrates possibility to realize differentiation in relation to students' specializations. It can be achieved due to the introduction of a criterion that improves quality grant of knowledge and provides objectivity in verification of educational material during testing in order to bring to light the level of professional suitability.ukдиференціаціязначущість навчального матеріалутестуванняімітаційна моделькритерій значущостіспеціалізаціяdifferentiationmeaningfulness of educational materialtestingsimulation modelcriterion of meaningfulnessspecializationДиференційований підхід під час подання і перевірки навчального матеріалу за критерієм значущостіDifferential Approach During the Giving and Checking of Learning Materials on the Meaningful CriteriaArticle