Ковтун ТетянаKovtun Tetiana2024-07-152024-07-152024Ковтун Т. Викладання математики у закладі спеціальної освіти: методичний аспект [Текст] / Т. Ковтун // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців: збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: С. М. Кондратюк, Ю. А. Бондаренко, Т. М. Дегтяренко та ін.] . – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024. – Вип. 12. – С. 39–44.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/15239У статті йдеться про особливості викладання математики у закладі спеціальної освіти. Висвітлено основні принципи та вимоги програми. Виокремлено математичні знання та практичні навички, якими мають оволодіти учні з інтелектуальними порушеннями. Підкреслено актуальність математичних знань для процесу соціалізації та набуття життєвих навичок учнів з інтелектуальними порушеннями.The article deals with the peculiarities of teaching mathematics in a special education institution. The main principles and requirements of the program are highlighted. Mathematical knowledge and practical skills that students with intellectual disabilities should master are highlighted. The relevance of mathematical knowledge for the process of socialization and acquisition of life skills of students with intellectual disabilities is emphasized.ukвикладання математикиспеціальна методикаспеціальна освітанавчально-пізнавальна діяльністьзаклад спеціальної освітиteaching mathematicsspecial methodspecial educationeducational and cognitive activityspecial education institutionВикладання математики у закладі спеціальної освіти: методичний аспектTeaching Mathematics in a Special Education Institution: Methodological AspectArticle