Шошура Н. Д.Shoshura N. D.Шматкова А. І.Shmatkova A. I.Шматкова Г. В.Shmatkova H. V.2019-11-272019-11-272009Шошура, Н. Д. Вплив рухової активності на розвиток молодших школярів [Текст] / Н. Д. Шошура, А. І. Шматкова, Г. В. Шматкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / МОН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарєв, В. І, Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 132–137.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8096У статті пропонується розробка кількох видів фізичних вправ, побудованих на міжпредметних відносинах. Інтегрований підхід дає змогу не лише покращити фізичний стан учнів але й сприяти інтенсивнішому запам’ятовуванню навчального матеріалу, розвитку логічного мовлення та абстрактного мислення, збагаченню уяви.The process of development the intellectual abilities of pupils in primary school closely connected with their physical progress. Several types of exercises, based on integrated approach to the education of juniors, are offered. A non-typical approach can allow not only improve the physical abilities of the pupils, but also can promote further intensive memorizing of the school material, develop logical and abstract thinking, and also enrich the imagination.ukфізичні вправиінтегрований підхідфізичний стан учнівphysical progressintegrated approachphysical abilities of the pupilsintensive memorizingabstract thinkingінтенсивніше запам’ятовуванняабстрактне мисленняВплив рухової активності на розвиток молодших школярівImpact of Motor Activity on the Development of Younger PupilsArticle