Каленик Михайло ВікторовичKalenyk Mykhailo Viktorovych2017-04-252017-04-252003Каленик, М. В. Оцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесу [Текст] / М. В. Каленик // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. – Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2003. – Вип. 51, Ч. 1. – С. 24–29.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/1755У статті розглядаються можливості застосування тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів у навчальному процесі, що має традиційну організацію, і процесі побудованому на його інтегративній моделі.In the article the feasibilities of a subject estimation of educational reaching of the schoolboys in educational process are esteemed, which one has traditional archi-tecture, and process constructed on its integration pattern.ukоцінюваннянавчальні досягненнякомпетенціякомпетентністькомпонентструктурний елементevaluationcompetenciescomponenteducational achievementscompetencestructural elementОцінювання навчальних досягнень учнів при використанні інтегративної моделі навчального процесуEvaluation of Student Achievements Using Integrative Models of Learning ProcessArticle