Усатих Т. О.Usatykh T. O.2018-09-032018-09-032011Усатих, Т. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні екологічної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладів [Текст] / Т. О. Усатих // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, М. О Лазарев, О. І. Огієнко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011. – № 1 (11). – С. 374–380.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/5203У статті розглянуто можливі шляхи впровадження інформаційно- комунікаційних технологій в діяльність позашкільних навчальних закладів з метою оптимізаці'і процесу формування екологічної компетентності вихованців. Обґрунтовано ефективність використання ІНТ в практичній діяльності гуртків, творчих об'єднань позашкільних навчальних закладів для виховання екологічно грамотної особистості, здатної до екологічної діяльності та відповідальної за наслідки своїх дій в навколишньому середовищі.The possible ways of information and communication technologies introduction into the activities of extra-school institutions aiming at the optimization of ecological competency development are considered; the effectiveness of ICT application in the work of societies, creative communities, extra-school institutions targeting at ecologically competent person upbringing who is ready to take the responsibility for their environment activities is proved in the article.ukінформаційне суспільствоінформаційно-комунікаційні технологіїноосферний тип мисленняекологічна компетентністьсталий розвитокекологічне вихованняпозашкільні навчальнізакладиinformation-oriented societyinformation and communication technologiesnoospheric mind-setecological competencestable developmentecological educationout-of-school educational institutionsВикористання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні екологічної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладівUse of Information and Communication Tecnologies in Children Ecological Competencies Development at the Extra-School InstitutionsArticle