Піддубна О. M.Piddubna O. M.2018-05-022018-05-022012Піддубна, О. M. Художні інтереси в розвитку творчої особистості вчителя образотворчого мистецтва [Текст] / О. M. Піддубна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редкол.: А. А. Сбруєва, Б. В. Год, О. В. Єременко [та ін.]. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012. – № 7 (25). – С. 411–417.https://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/4701У статті проаналізовано взаємозв'язок художніх інтересів і творчої особистості вчителя образотворчого мистецтва. Представлено процес формування творчої особистості у взаємодії трьох компонентів обдарованості: інтелектуальних здібностей, креативності і мотивації. Встановлено залежність творчого мислення від аналізу, синтезу, порівняння, абстрагування, узагальнення, систематизації, категоризації. Охарактеризовано рівні сформованості творчої особистості вчителя образотворчого мистецтва.The article considers the issue of fine art teacher's preparation. The interrelation of artistic interests and fine art teacher's creative personality is analyzed. The process of forming the creative personality in combination with three components of giftedness is represented: intellectual capabilities, creativity and motivation. The dependence of creative thought on the analysis, synthesis, comparison, abstracting, generalization, systematization, categorization is established. The levels of fine art teacher's creative personality development are characterized.ukтворча особистістьхудожні інтересипідготовка вчителя образотворчого мистецтваcreative personalityartistic interestsfine art teacher's preparationof creative thoughtintellectual capabilitiesХудожні інтереси в розвитку творчої особистості вчителя образотворчого мистецтваArtistic Interests Are in Development of Creative Personality of Teacher of Fine ArtArticle